Νέα

Κάτοικος κέντρου Αθήνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 930
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
667
Like
1.244
Πόντοι
206
Σωστό. Η Αθήνα βασίζεται υπερβολικά στο αυτοκίνητο, και παράγοντες των δημοτικών αρχών σε κέντρο και προάστεια θα ήθελαν να το δουν αυτό να αλλάζει καθιστώντας τα ΜΜΜ πιο αξιόπιστα, και τη χρήση του αυτοκινήτου πολύ-πολύ πιο ασύμφορη από ότι σήμερα.
δεν ξεριζωνεται ευκολα ή και καθολου το συνδρομο της κουρσας απο τον νεοελληνα. θυμηθητε οταν σε ενα βραδυ η βενζινη απο 1.5 πηγε 2, αλλαξε τιποτα τις επομενες μερες; το παλιο ανεκδοτο "εγω 20 ευρω εβαζα, 20 θα βαζω και τωρα". κυριως τελη 70 αρχες 80 ο καθε ελλην ειχε βαλει στοχο ονειρο ενα αμαξι, να το δειξει στο χωριο οταν παει, στην γκομενα κτλ κτλ και μας εχει μεινει αυτη η νοοτροπια, στο εξωτερικο επειδη ειναι ασυμφορο να εχεις αμαξι εχουν και αλλη νοοτροπια περι αυτου. Εξαιρω Ιταλους και Βρετανους.
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.899
Like
2.625
Πόντοι
456
Καλά είναι τα προάστια, αλλά σε ορισμένες περιοχές στο κέντρο βγάζει οικονομικό νόημα να έχεις επενδύσει εγκαίρως, επειδή συνεχίζουν να προσελκύουν κεφάλαια από ξένους επενδυτές.
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Το πρόβλημα είναι, οτι, όταν σχεδιάστηκε το ρυμοτομικό μοντέλο για την Αθήνα (και τα τότε προάστια), και ενώ υπήρχαν οι επιστήμονες της εποχής που προσπαθούσαν να τονίσουν την ανάγκη να υπάρξει μέριμνα για τα αυτοκίνητα, που είχαν ήδη αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις Δυτικές μεγαλουπόλεις της εποχής, η εδώ αντιμετώπιση ήταν, σε απλά Ελληνικά, "ναι, σιγά. Δεν πρόκειται να γεμίσει η Αθήνα αυτοκίνητα". Το αποτέλεσμα ήταν δρόμοι που άνετα διαχειρίζονταν τις ανάγκες αλόγων, αμαξών και κάρων, αλλά με μηδενική μελλοντική μέριμνα για το αυτοκίνητο. Για να μην μιλήσω για τις υποδομές ηλεκτροδότησης, που απλά δεν υπήρχαν στο σχεδιασμό, ή αυτές της τηλεφωνίας. Το αποτέλεσμα, σήμερα, είναι να σκάβουν η μία ΔΕΚΟ πίσω απο την άλλη, σε μόνιμη βάση, και οι δρόμοι να μην αντέχουν τον όγκο οχημάτων, γιατί κανένας δεν περίμενε οτι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση στην Πατησίων θα ήταν ανεπαρκείς, ή τρείς στην Αλεξάνδρας θα μπούκωναν καθημερινά.

Λυσεις παντα υπαρχουν, το προβλημα ειναι οτι οι αρμοδιοι φορεις ΠΟΤΕ ΔΕ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ. Επιπλεον, αν ειναι να γινει κατι καλο για το συνολο αλλα αντικρουει σε υφισταμενα συμφερονται, συνηθως επικρατουν τα συμφεροντα.

Καταρχην αν αλλαξουν ολα τα λεωφορεια απο απλα σε διωροφα, αμεσως θα ανακουφιστει ολη η κινηση των ΜΜΜ και η διαδρομη θα γινει πιο ανετη και ευχαριστη για εκατομμυρια συμπολιτες καθημερινα σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Γιατι δεν το κανουν;

Ενα διωροφο λεωφορειο χωραει 2.5 φορες περισσοτερους καθημενους, πιανοντας ακριβως τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.899
Like
2.625
Πόντοι
456
δεν ξεριζωνεται ευκολα ή και καθολου το συνδρομο της κουρσας απο τον νεοελληνα. θυμηθητε οταν σε ενα βραδυ η βενζινη απο 1.5 πηγε 2, αλλαξε τιποτα τις επομενες μερες; το παλιο ανεκδοτο "εγω 20 ευρω εβαζα, 20 θα βαζω και τωρα". κυριως τελη 70 αρχες 80 ο καθε ελλην ειχε βαλει στοχο ονειρο ενα αμαξι, να το δειξει στο χωριο οταν παει, στην γκομενα κτλ κτλ και μας εχει μεινει αυτη η νοοτροπια, στο εξωτερικο επειδη ειναι ασυμφορο να εχεις αμαξι εχουν και αλλη νοοτροπια περι αυτου. Εξαιρω Ιταλους και Βρετανους.

Το να ανέβει η βενζίνη από ένα Ευρώ στα, πες, πέντε είναι πάντα κάπου-κάπως υπολογίσιμο έξοδο.

Το να φας ζουμερό πρόστιμο διακόσια-τριακόσια Ευρώ, επειδή πάρκαρες παράνομα είναι πάλι ως ένα βαθμό υπολογίσιμο έξοδο.

Όταν όμως αρχίσουν να στέλνουν οι κάμερες των ντρόουνς τα πρόστιμα στις αρχές είσπραξης εσόδων σου τέλος του τριμήνου για όλες τις παραβάσεις που έκανες, για κάθε φορά που πάτησες διπλή γραμμή, για κάθε φλας που δεν άναψες κλπ. κλπ. τότε γίνονται δύσκολα τα πράγματα...

Μιλάμε για άλλα ποσά. Και όλα αυτά τα μέτρα είναι στο πρόγραμμα και για την Αθήνα, αν είναι «να γίνουμε Ευρώπη».
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
δεν ξεριζωνεται ευκολα ή και καθολου το συνδρομο της κουρσας απο τον νεοελληνα. θυμηθητε οταν σε ενα βραδυ η βενζινη απο 1.5 πηγε 2, αλλαξε τιποτα τις επομενες μερες; το παλιο ανεκδοτο "εγω 20 ευρω εβαζα, 20 θα βαζω και τωρα". κυριως τελη 70 αρχες 80 ο καθε ελλην ειχε βαλει στοχο ονειρο ενα αμαξι, να το δειξει στο χωριο οταν παει, στην γκομενα κτλ κτλ και μας εχει μεινει αυτη η νοοτροπια, στο εξωτερικο επειδη ειναι ασυμφορο να εχεις αμαξι εχουν και αλλη νοοτροπια περι αυτου. Εξαιρω Ιταλους και Βρετανους.
Το θέμα είναι ο κόσμος από μόνος του να περιόριζε την χρήση ΙΧ στα αστικά κέντρα, όχι να επιβληθεί άνωθεν από το Νταβός (αλλά τελικά αυτό θα γίνει).

Δεν με ενδιαφέρει αν η Δανία είναι επίπεδη και η Αθήνα έχει λόφους... με ενδιαφέρει που η Δανέζα έχει φίνο γυμνασμένο κωλαράκι πάνω στο ποδηλατάκι (δεν είναι μόνο τα genetics), ενώ η Ελληνίδα παίρνει ΙΧ για 500 μέτρα όπως είπες και ο κώλος της έχει γίνει Ελευθέριος Βενιζέλος!

Το να ανέβει η βενζίνη από ένα Ευρώ στα, πες, πέντε είναι πάντα κάπου-κάπως υπολογίσιμο έξοδο.

Το να φας ζουμερό πρόστιμο διακόσια-τριακόσια Ευρώ, επειδή πάρκαρες παράνομα είναι πάλι ως ένα βαθμό υπολογίσιμο έξοδο.

Όταν όμως αρχίσουν να στέλνουν οι κάμερες των ντρόουνς τα πρόστιμα στις αρχές είσπραξης εσόδων σου τέλος του τριμήνου για όλες τις παραβάσεις που έκανες, για κάθε φορά που πάτησες διπλή γραμμή, για κάθε φλας που δεν άναψες κλπ. κλπ. τότε γίνονται δύσκολα τα πράγματα...

Μιλάμε για άλλα ποσά. Και όλα αυτά τα μέτρα είναι στο πρόγραμμα και για την Αθήνα, αν είναι «να γίνουμε Ευρώπη».
Δεν σε καταλαβαίνω τύπε, είσαι αρνητής της νέας ταυτότητας;

Είσαι κατά του εκσυγχρονισμού; Θες να γυρίσουμε στα σπήλαια και να καβαλάμε άλογα;

Δεν φαντάζεσαι πόσο θα το χαρώ το γαμήσι που θα φάνε όσοι ψήφισαν 41% και Δούκα (όχι ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι ή εκτός ατζέντας, μην τα ξαναλέμε).
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
8
Like
11.284
Πόντοι
3.786
Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα με την Αθήνα είναι και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το μετρό άργησε πάρα πολύ να ξεκινήσει και τώρα για να επεκταθεί πρέπει να περάσει από ήδη κατοικημένες περιοχές και να ταλαιπωρείται ο κόσμος με τα έργα. Στην Ελλάδα δεν είμαστε της πρόληψης, αλλά της θεραπείας.
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
Λυσεις παντα υπαρχουν, το προβλημα ειναι οτι οι αρμοδιοι φορεις ΠΟΤΕ ΔΕ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ. Επιπλεον, αν ειναι να γινει κατι καλο για το συνολο αλλα αντικρουει σε υφισταμενα συμφερονται, συνηθως επικρατουν τα συμφεροντα.

Καταρχην αν αλλαξουν ολα τα λεωφορεια απο απλα σε διωροφα, αμεσως θα ανακουφιστει ολη η κινηση των ΜΜΜ και η διαδρομη θα γινει πιο ανετη και ευχαριστη για εκατομμυρια συμπολιτες καθημερινα σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Γιατι δεν το κανουν;

Ενα διωροφο λεωφορειο χωραει 2.5 φορες περισσοτερους καθημενους, πιανοντας ακριβως τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο
Να στο πω μπέσα τι φταίει;

Στην Ελλάδα θεωρούν πλεμπαρία όποιον παίρνει το λεωφορείο. Ακόμα και το Μετρό το θεωρούν bus class. Γενικά τα ΜΜΜ.

ΙΧ = status symbol (ας είναι και Toyota Corolla 20ετίας που δεν περνάει ούτε ΚΤΕΟ)

Ακόμα και στην πλούσια Ελβετία/Ζυρίχη (δεν χρειάζεται να αναφέρω εισοδήματα) ο κόσμος δεν παίρνει ΙΧ όσο εμείς. Και δεν την λες flat χώρα.

Πιστεύω έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Ελλάδα μπήκε κάπως αργά στο club των ανεπτυγμένων χωρών και μας έχει φάει η αρχοντοχωριατοσύνη (όλοι στα 18 σκέφτονται πως θα πάρουν αμάξι, μην θεωρηθούν φτωχοί). Οι άλλοι ήταν χωριάτες στις Άλπεις πριν 200 χρόνια, το έχουν ξεπεράσει.

Και στην τελική μην τρελαθούμε, υπάρχουν και επίπεδες περιοχές στην Αθήνα... για πηγαίνετε προς Γλυφάδα μεριά και δείτε τι προτιμάει ο κόσμος. Ακόμα και το Τραμ θέλουν να το καταργήσουν είπαν, να μην τους χαλάει την αισθητική.
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Να στο πω μπέσα τι φταίει;

Στην Ελλάδα θεωρούν πλεμπαρία όποιον παίρνει το λεωφορείο. Ακόμα και το Μετρό το θεωρούν bus class. Γενικά τα ΜΜΜ.

ΙΧ = status symbol (ας είναι και Toyota Corolla 20ετίας που δεν περνάει ούτε ΚΤΕΟ)

Ακόμα και στην πλούσια Ελβετία/Ζυρίχη (δεν χρειάζεται να αναφέρω εισοδήματα) ο κόσμος δεν παίρνει ΙΧ όσο εμείς. Και δεν την λες flat χώρα.

Πιστεύω έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Ελλάδα μπήκε κάπως αργά στο club των ανεπτυγμένων χωρών και μας έχει φάει η αρχοντοχωριατοσύνη (όλοι στα 18 σκέφτονται πως θα πάρουν αμάξι, μην θεωρηθούν φτωχοί). Οι άλλοι ήταν χωριάτες στις Άλπεις πριν 200 χρόνια, το έχουν ξεπεράσει.

Και στην τελική μην τρελαθούμε, υπάρχουν και επίπεδες περιοχές στην Αθήνα... για πηγαίνετε προς Γλυφάδα μεριά και δείτε τι προτιμάει ο κόσμος. Ακόμα και το Τραμ θέλουν να το καταργήσουν είπαν, να μην τους χαλάει την αισθητική.

Πλεμπα θεωρειται το λεωφορειο επειδη ειναι εντελως για τον πεο στην Ελλαδα.

Αμα ητανε σωστα, μια χαρα θα το επαιρνε ο κοσμος στις μεγαλουπολεις

Εχεις παρει ποτε λεωφορειο στο Λονδινο και να καθισεις στον επανω οροφο;
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
Πλεμπα θεωρειται το λεωφορειο επειδη ειναι εντελως για τον πεο στην Ελλαδα.

Αμα ητανε σωστα, μια χαρα θα το επαιρνε ο κοσμος στις μεγαλουπολεις

Εχεις παρει ποτε λεωφορειο στο Λονδινο και να καθισεις στον επανω οροφο;
Έχω πάρει. Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα (π.χ. καλώδια που κρέμονται στους δρόμους από ΗΣΑΠ/τρόλεϊ);

Ας έπαιρνε ο κόσμος τα ήδη υπάρχοντα (ήδη ανέφερα το Τραμ) και το συζητάμε αν δεν επαρκούν τα ήδη υπάρχοντα...

Επίσης, πόσο εύκολο είναι να διπλοπαρκάρεις στο Λονδίνο και να κάνει τα στραβά μάτια ο μπάτσος; Μήπως θα στην σφυρίξει και γι' αυτό δεν παίρνεις ΙΧ;
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Έχω πάρει. Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα (π.χ. καλώδια που κρέμονται στους δρόμους από ΗΣΑΠ/τρόλεϊ);

Ας έπαιρνε ο κόσμος τα ήδη υπάρχοντα (ήδη ανέφερα το Τραμ) και το συζητάμε αν δεν επαρκούν τα ήδη υπάρχοντα...

Μια χαρα μπορουν να το λυσουν το θεμα του υψους, δεν ειναι δυσκολο

Για αυτο σε ρωτησα αν εχεις παρει ποτε διωροφο. Επειδη χαιρεσαι να ταξιδευεις σε σχεση με την κολαση των ελληνικων λεωφορειων. Το βλεπεις μονο ως χρηση, εγω το βλεπω και ως βαθμο ικανοποιησης. Τι ειναι καλυτερο να εχεις 500Κ ανθρωπους να ταξιδευουν καθε μερα ΟΡΘΙΟΙ και παστωμενοι σα σαρδελες με βαθμο ικανοποιησης 0.5 / 10 η να εχεις 1.000.000 ανθρωπους να ταξιδευουν ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ με βαθμο ικανοποιησης 9/10;

Λονδινο ενα λεωφορειο δε σαρδελιαζει ΠΟΤΕ. Εχουν εντολη οι οδηγοι να κλεινουν τις πορτες μολις αρχισει να παστωνει, κατι που συμβαινει σπανια

Στην τελικη ειναι και θεμα σεβασμου στον πολιτη. Αναμεσα στους επιβατες εχεις ηλικιωμενους, εγγυους, αναπηρους, βρεφη, γυναικες με καροτσακια, τυφλους, κλπ δε γινεται να παστωνεις τους παντες σα φανταρους σε σταγιερ
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Δεν υπαρχει κανενα αλλο μετρο που να μπορει να αλλαξει την Αθηνα και τη Θεσσαλονικη τοσο, οσο η αντικατασταση των λεωφορειων με διωροφα. Ο δε πολιτικος που θα το κανει θα βγαινει για τα επομενα 500 χρονια με >80%

Αν καποιο μελος ειναι κοντα σε πολιτικους, ας τους το σφυριξει μπας και το βαλουν κατω και το κανουν
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.159
Κριτικές
2
Like
1.748
Πόντοι
216
Λυσεις παντα υπαρχουν, το προβλημα ειναι οτι οι αρμοδιοι φορεις ΠΟΤΕ ΔΕ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ. Επιπλεον, αν ειναι να γινει κατι καλο για το συνολο αλλα αντικρουει σε υφισταμενα συμφερονται, συνηθως επικρατουν τα συμφεροντα.

Καταρχην αν αλλαξουν ολα τα λεωφορεια απο απλα σε διωροφα, αμεσως θα ανακουφιστει ολη η κινηση των ΜΜΜ και η διαδρομη θα γινει πιο ανετη και ευχαριστη για εκατομμυρια συμπολιτες καθημερινα σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Γιατι δεν το κανουν;

Ενα διωροφο λεωφορειο χωραει 2.5 φορες περισσοτερους καθημενους, πιανοντας ακριβως τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο
Για την ιστορία, Διόροφα λεωφορεία η Αθήνα είχε, για περίπου μια δεκαετία. Αποσύρθηκαν, λόγω παλαιότητας, και προβλημάτων στο σασί, όπως και ολόκληρη η γενιά των διόροφων παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα όποια στοιχεία που μπόρεσα να βρώ, πλέον μόνο Ηνωμένο Βασίλειο, Χονγκ-Κονγκ και Μπαγκλαντές χρησιμοποιούν ακόμα διόροφα λεοφωρεία για αστικές συγκοινωνίες, με τις υπόλοιπες πόλεις να έχουν στραφεί σε πιο βιώσιμες μεθόδους, όπως τα ηλεκτροκίνητα, σταθερής και μή τροχιάς, το μετρό και τα λεοφωρεία με καύση φυσικού αερίου.

Edit: Για του λόγου το αληθές, ιδού και το άρθρο για την περίοδο διόροφων λεωφορείων στην Αθήνα.
 

Magi

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
1.364
Κριτικές
1
Like
820
Πόντοι
96
Μια χαρα μπορουν να το λυσουν το θεμα του υψους, δεν ειναι δυσκολο

Για αυτο σε ρωτησα αν εχεις παρει ποτε διωροφο. Επειδη χαιρεσαι να ταξιδευεις σε σχεση με την κολαση των ελληνικων λεωφορειων. Το βλεπεις μονο ως χρηση, εγω το βλεπω και ως βαθμο ικανοποιησης. Τι ειναι καλυτερο να εχεις 500Κ ανθρωπους να ταξιδευουν καθε μερα ΟΡΘΙΟΙ και παστωμενοι σα σαρδελες με βαθμο ικανοποιησης 0.5 / 10 η να εχεις 1.000.000 ανθρωπους να ταξιδευουν ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ με βαθμο ικανοποιησης 9/10;

Λονδινο ενα λεωφορειο δε σαρδελιαζει ΠΟΤΕ. Εχουν εντολη οι οδηγοι να κλεινουν τις πορτες μολις αρχισει να παστωνει, κατι που συμβαινει σπανια

Στην τελικη ειναι και θεμα σεβασμου στον πολιτη. Αναμεσα στους επιβατες εχεις ηλικιωμενους, εγγυους, αναπηρους, βρεφη, γυναικες με καροτσακια, τυφλους, κλπ δε γινεται να παστωνεις τους παντες σα φανταρους σε σταγιερ
Στο κεντρο της Αθηνας εχω δει πολλες φορες τον οδηγο να προσπαθει να κλείσει πορτα και γίνεται ο χαμος ,,,
Πολυ ωραία ιδεα για τα διώροφα λεωφορεία αλλα οχι για ολο το κεντρο .υπαρχουν γραμμες που εχει να κανει με απολιτιστο κοσμο και ετσι οπως τσακώνονται αν τους βαλεις αυτους σε διώροφο θα ειναι ενα μεγαλύτερο πεδιο μαχης ..Δεν ειναι θεμα ρατσισμού απλα καποια κομμάτια στο κεντρο εχουν αρνηση πολιτισμου..
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Για την ιστορία, Διόροφα λεωφορεία η Αθήνα είχε, για περίπου μια δεκαετία. Αποσύρθηκαν, λόγω παλαιότητας, και προβλημάτων στο σασί, όπως και ολόκληρη η γενιά των διόροφων παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα όποια στοιχεία που μπόρεσα να βρώ, πλέον μόνο Ηνωμένο Βασίλειο, Χονγκ-Κονγκ και Μπαγκλαντές χρησιμοποιούν ακόμα διόροφα λεοφωρεία για αστικές συγκοινωνίες, με τις υπόλοιπες πόλεις να έχουν στραφεί σε πιο βιώσιμες μεθόδους, όπως τα ηλεκτροκίνητα, σταθερής και μή τροχιάς, το μετρό και τα λεοφωρεία με καύση φυσικού αερίου.

Edit: Για του λόγου το αληθές, ιδού και το άρθρο για την περίοδο διόροφων λεωφορείων στην Αθήνα.

Αρα συμφωνα με το αρθρο τα διωροφα θεωρηθηκαν πετυχημενα και αποσυρθηκαν καθαρα για λογους πολιτικης
 

Συνημμένα

  • 1715110325182.png
    1715110325182.png
    30,8 KB · Εμφανίσεις: 12
  • 1715110432355.png
    1715110432355.png
    155,7 KB · Εμφανίσεις: 11

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
Αρα συμφωνα με το αρθρο τα διωροφα θεωρηθηκαν πετυχημενα και αποσυρθηκαν καθαρα για λογους πολιτικης
Δηλαδή αν δεν συμφέρουν, να τα κρατάμε με το ζόρι; Ή να ανέβει το κόμιστρο στα €5 για να βγαίνει ο λογαριασμός;

Μακάρι να ήταν αυτό το μέγα πρόβλημα της Ελλάδας που θα έβγαζε πολιτικό για τα επόμενα 50+ χρόνια...

Το Μετρό μπορεί να έχει ανταπόκριση κάθε 3 λεπτά και δεν είναι διώροφο. Ας περπατήσουμε και λίγο, να φύγουν τα πατσοκοίλια.

Αν είναι να βρούμε δικαιολογίες για τα ΜΜΜ, θα βρούμε άπειρες (π.χ. ο Covidiot θα σου πει γιατί δεν φοράνε όλοι μάσκα στα ΜΜΜ, θα πάρω ΙΧ).
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.159
Κριτικές
2
Like
1.748
Πόντοι
216
Αρα συμφωνα με το αρθρο τα διωροφα θεωρηθηκαν πετυχημενα και αποσυρθηκαν καθαρα για λογους πολιτικης
Κοίταξε... αν διαβάσεις το άρθρο συνολικά, θα καταλάβεις οτι μάλλον βιάστηκες να τονίσεις πράγματα και να βγάλεις συμπεράσματα. Ή μπορεί και όχι, και απλά να τόνισες μόνο οτι υποστηρίζει το αφήγημά σου. ΠΟΛΥ πριν αποσυρθούν τα διόροφα της τότε ΕΑΣ, η κατασκευάστρια εταιρία είχε ήδη εξαγοραστεί απο τη Volvo, ή οποία σταμάτησε την παραγωγή, μετέφερε το εργοστάσιο στη Σκωτία, και απο τότε ξεκίνησε να λανσάρει το δικό της διόροφο, για να αντικαταστήσει τα υπάρχοντα μοντέλα μόλις αυτά παλιώσουν. Ανταλλακτικά και αξιόπιστη ανακατασκευή δεν υπήρχε, και το κόστος εκ νέου συμφωνίας με τη Volvo για νέα μοντέλα, φαντάζομαι ήταν απαγορευτικά ψηλό. Και, αν κρίνω απο το γεγονός οτι τα διόροφα σταδιακά εξαφανίστηκαν απο τις περισσότερες πόλεις εκτός Η.Β. Ινδίας, Χονγκ-Κονγκ και Μπαγκλαντές, μάλλον σημαίνει οτι, όχι δεν είναι έγκλημα, απλά είναι πρακτική επιλογή. Φαντάσου να έπαιρναν τίποτα πανάκριβα της Volvo, και να μέναμε με τα διόροφα στο χέρι, μιας και η Volvo σταμάτησε και η ίδια την παραγωγή μετά απο 6 χρόνια. Ακόμα θα τα ξεπληρώναμε.
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Δηλαδή αν δεν συμφέρουν, να τα κρατάμε με το ζόρι; Ή να ανέβει το κόμιστρο στα €5 για να βγαίνει ο λογαριασμός;

Μακάρι να ήταν αυτό το μέγα πρόβλημα της Ελλάδας που θα έβγαζε πολιτικό για τα επόμενα 50+ χρόνια...

Το Μετρό μπορεί να έχει ανταπόκριση κάθε 3 λεπτά και δεν είναι διώροφο. Ας περπατήσουμε και λίγο, να φύγουν τα πατσοκοίλια.

Αν είναι να βρούμε δικαιολογίες για τα ΜΜΜ, θα βρούμε άπειρες (π.χ. ο Covidiot θα σου πει γιατί δεν φοράνε όλοι μάσκα στα ΜΜΜ, θα πάρω ΙΧ).

Ειλικρινα πιστευεις το "κριθηκε ασυμφορη και αποσυρθηκε;" οταν οι μισες γραμμες των λεωφορειων στην επαρχια ειναι αγονες και χρηματοδοτουνται απο τον προυπολογισμο;

Προφανως παιχτηκε παρασκηνιο πισω απο ολο αυτο με φοντο συμφεροντα

Και οχι δεν ειναι κατι αμελητεο η ποιοτητα των λεωφορειων, γιατι αφορουνε παρα πολυ κοσμο (στη Θεσσαλονικη ειναι ακομη το βασικοτερο μεσο μεταφορας) και αναμεσα τους ευπαθεις ομαδες που δε μπορουν να παστωνονται 2 ωρες καθε μερα.

Ειναι απο τα λιγα πραγματα που ο καθενας θα χαιροτανε να πληρωθει απο τον προυπολογισμο και τους φορους μας, αν και στο Λονδινο ειναι ιδιωτικα και μαλλον κερδοφορα

Τελος μιλαμε για ΕΚΤΙΝΑΞΗ της ποιοτητας του ταξιδιου, οχι απλα μια βελτιωση κατα 10-20% αλλα κατι που θα μετατρεψει μια καθημερινη διωρη κολαση για πολλους συμπολιτες μας σε μια απολαυστικη διαδρομη στα μπροσα καθισματα του επανω ωροφου, απολαμβανοντας θεα μετα μουσικης και ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Κοίταξε... αν διαβάσεις το άρθρο συνολικά, θα καταλάβεις οτι μάλλον βιάστηκες να τονίσεις πράγματα και να βγάλεις συμπεράσματα. Ή μπορεί και όχι, και απλά να τόνισες μόνο οτι υποστηρίζει το αφήγημά σου. ΠΟΛΥ πριν αποσυρθούν τα διόροφα της τότε ΕΑΣ, η κατασκευάστρια εταιρία είχε ήδη εξαγοραστεί απο τη Volvo, ή οποία σταμάτησε την παραγωγή, μετέφερε το εργοστάσιο στη Σκωτία, και απο τότε ξεκίνησε να λανσάρει το δικό της διόροφο, για να αντικαταστήσει τα υπάρχοντα μοντέλα μόλις αυτά παλιώσουν. Ανταλλακτικά και αξιόπιστη ανακατασκευή δεν υπήρχε, και το κόστος εκ νέου συμφωνίας με τη Volvo για νέα μοντέλα, φαντάζομαι ήταν απαγορευτικά ψηλό. Και, αν κρίνω απο το γεγονός οτι τα διόροφα σταδιακά εξαφανίστηκαν απο τις περισσότερες πόλεις εκτός Η.Β. Ινδίας, Χονγκ-Κονγκ και Μπαγκλαντές, μάλλον σημαίνει οτι, όχι δεν είναι έγκλημα, απλά είναι πρακτική επιλογή. Φαντάσου να έπαιρναν τίποτα πανάκριβα της Volvo, και να μέναμε με τα διόροφα στο χέρι, μιας και η Volvo σταμάτησε και η ίδια την παραγωγή μετά απο 6 χρόνια. Ακόμα θα τα ξεπληρώναμε.
Απαντω στο πιο επανω μηνυμα μου, Προφανως και παιχτηκαν συμφεροντα. Ο νοων νοειτο
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
Ειλικρινα πιστευεις το "κριθηκε ασυμφορη και αποσυρθηκε;" οταν οι μισες γραμμες των λεωφορειων στην επαρχια ειναι αγονες και χρηματοδοτουνται απο τον προυπολογισμο;

Προφανως παιχτηκε παρασκηνικο πισω απο ολο αυτο με φοντο συμφεροντα

Και οχι δεν ειναι κατι αμελητεο η ποιοτητα των λεωφορειων, γιατι αφορουνε παρα πολυ κοσμο (στη Θεσσαλονικη ειναι ακομη το βασικοτερο μεσο μεταφορας) και αναμεσα τους ευπαθεις ομαδες που δε μπορουν να παστωνονται 2 ωρες καθε μερα.

Ειναι απο τα λιγα πραγματα που ο καθενας θα χαιροτανε να πληρωθει απο τον προυπολογισμο και τους φορους μας, αν και στο Λονδινο ειναι ιδιωτικα και μαλλον κερδοφορα

Τελος μιλαμε για ΕΚΤΙΝΑΞΗ της ποιοτητας του ταξιδιου, οχι απλα μια βελτιωση κατα 10-20% αλλα κατι που θα μετατρεψει μια καθημερινη διωρη κολαση για πολλους συμπολιτες μας σε μια απολαυστικη διαδρομη στα μπροσα καθισματα του επανω ωροφου, απολαμβανοντας θεα μετα μουσικης και ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ
1) Στο Λονδίνο μπορεί να λειτουργεί και ως τουριστική ατραξιόν.

Υπάρχουν κάποια λίγα ιδιωτικά διώροφα λεωφορεία και στην Αθήνα (προφανώς όχι του ΟΑΣΑ) για τουρίστες.

Σίγουρα όμως το κόμιστρο είναι αρκετά αυξημένο...

2) Στο Λονδίνο κόβουν κώλους οι μπάτσοι με τις κλήσεις. Το θέλει αυτό ο Έλληνας; Το θέλει το 41%; Be my guest.

3) Έχεις σκεφτεί ότι η αποβίβαση θα είναι πιο αργή λόγω του πάνω ορόφου;

Υπάρχει λόγος που αυτά τα ελάχιστα διώροφα έχουν target group τουρίστες που πάνε με το πάσο τους και όχι εργαζόμενους που τρέχουν με την ψυχή στο στόμα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.899
Like
2.625
Πόντοι
456
Τα δυώροφα λεωφορεία τα ξέρω, και τα αγαπώ. Και από το Λονδίνο και από κάποιες τουριστικές γραμμές στο Βερολίνο. Θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και στην Αθήνα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

Εντωμεταξύ, τα διώροφα έχουν θέμα εγκληματικότητας. Όποιος έχει ζήσει μέρα νύχτα το Λονδίνο, στο κέντρο και αλλού, έχει ζήσει τις φάσεις που οι από πάνω μεθυσμένοι κατουράνε και στάζουν ροές στους από κάτω... ;—)

Τα πολλά μαχαιρώματα και οι ληστείες του πάνω ορόφου περιορίστηκαν από όταν μπήκαν κάμερες.

Αυτό που όντως χρειαζόμαστε στο δικό μας μετρό είναι κάμερες, επειδή οι ίδιοι και οι ίδιοι πορτοφολάδες κατακλέβουν τον κόσμο όλο.

Τόσο ωραίο μετρό στην Αθήνα, αλλά λίγο παραπάνω αστυνόμευση δεν θα έβλαπτε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom