eftyxia07
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 131
- Like
- 163
- Πόντοι
- 1
Sto holmes pawΣτο μεταξυ τι γυμναστηρια πλακα κανουμε κατι afterlife κλπ στο κεντρο ειναι της πλακας. Που να παει σε καμια γλυφαδα θα παθει καμια καρδια.
Sto holmes pawΣτο μεταξυ τι γυμναστηρια πλακα κανουμε κατι afterlife κλπ στο κεντρο ειναι της πλακας. Που να παει σε καμια γλυφαδα θα παθει καμια καρδια.
Υπάρχουν βόμβες και «βόμβες»...οταν σκασουν οι μπομπες που λες, για πες μας εσυ που θα βρισκεσαι εκεινη την ωρα;
Το ενοίκιο δεν "το εκπίπτεις".
Το ενοίκιο "εκπίπτει" από μόνο του. Το ρήμα εκπίπτω είναι αμετάβατο.
Υπομονή, τον Αύγουστο πάλι θα είναι ανθρώπινη "μαγική" Αθήνα, η καλύτερη πόλη απόκλειστικα Αύγουστο.Δεν ξέρω, αν και πότε θα αδειάσει το λεκανοπέδιο, αλλά μου τη σπάει που θα γυρίσουν όλοι σήμερα και θα πλημμυρίσουν πάλι τους δρόμους.
Χαρά Θεού ήταν το ιστορικό κέντρο της Αθήνας γύρω από Ακρόπολη, Μοναστηράκι, Ψυρρή, Πλάκα και Ερμού όλες αυτές τις μέρες,
Και η κίνηση σε λεωφόρους συνήθως πηγμένες από την κίνηση, επιτέλους πάλι σε ανθρώπινα επίπεδα.
Το ιδιο. Καμια σχεση με γλυφαδαSto holmes paw
Ακουγεται συναρπαστικοέχει το χολμς στο κωλονάκι και μετά πας για καφέ στο ζόναρς
όλος ο καλός ο κόσμος εκείΑκουγεται συναρπαστικο
Kαι ποιό το πρόβλημά σου, να πας να φας, να πιείς το ποτό σου και να επιστρέψεις στο ωραίο σου Προάστιο; Εκεί όπου ΖΕΙΣ σαν άνθρωπος.Κεντρο = τα καλυτερα εστιατορια
το κεντρο δεν αδειαζει ποτέ πια. οσοι και να ξεκουμπηστουν να πανε στα χωρια τους/διακοπες, αλλοι τοσοι θα εχουν ερθει ως τουριστες απεξω, βαλε και τα αλλοδαπα που ειτε λογω ζεστης ειτε οτι ξεθαρεβουν με την ψιλοερημια, τι ειχαμε τι χασαμε. απο το υψος του χιλτον και περα βλεπεις διαφορα τον Αυγουστο (οσον αφορα περιοχες προς Υμηττο που εχω γνωση)Υπομονή, τον Αύγουστο πάλι θα είναι ανθρώπινη "μαγική" Αθήνα, η καλύτερη πόλη απόκλειστικα Αύγουστο.
Δεν θα το έλεγα απάτη, απλά όταν φτιάχτηκε αυτή η περιοχή δεν υπήρχαν (τόσα) αυτοκίνητα.Toυλάχιστον εμείς που δε μένουμε κέντρο βρίσκουμε πιο εύκολα να παρκάρουμε.
Παρκάρισμα: Για μένα η χειρότερη περιοχή είναι ο Λυκαβηττός. Τι να τιν κάνω τη θέα και το άλσος, σε μια περιοχή όλο ανηφόρες, ελάχιστες πολυκατοικίες με πυλωτή ή υπόγειο parking, στενούς δρόμους. Μεγάλη απάτη αυτή η περιοχή για μένα.
Η κινησηKαι ποιό το πρόβλημά σου, να πας να φας, να πιείς το ποτό σου και να επιστρέψεις στο ωραίο σου Προάστιο; Εκεί όπου ΖΕΙΣ σαν άνθρωπος.
Ολοι κραζουν το χολμς της γλυφαδας εχεις δικιοΤο ιδιο. Καμια σχεση με γλυφαδα
Δεν έχει ανηφόρες κατηφόρες νομίζω στη ΔανιαΔεν θα το έλεγα απάτη, απλά όταν φτιάχτηκε αυτή η περιοχή δεν υπήρχαν (τόσα) αυτοκίνητα.
Στην Δανία (που πολλοί θαυμάζουν) μαθαίνω ότι οπουδήποτε παρκάρεις (σε οποιονδήποτε δρόμο) πληρώνεις ωριαία τέλη, με αποτέλεσμα να μην συμφέρει το ΙΧ και πολύς κόσμος να προτιμάει το ποδήλατο.
Θα το δεχόταν κανείς αυτό εδώ;
Πιστεύω το δίδυμο Δούκας + Κούλης θα κάνει «θαύματα».
στο θεμα παρκαρισματος κλασικα η Κυψελη, Ζωγραφου/Ιλισσια/Γουδη, Γκυζη, κτλ. Κοινοι παραγοντες σε αυτες τις περιοχες, πυκνοκατοικηση, μισες και πολυκατοικιες με πυλωτες αρα χασιμο θεσεων στο πεζοδρομιο. Η περιοχη του Λυκαβηττου ειναι για μαζοχες ή οσους/ες θελουν να φτιαξουν γαμπες σαν της Πατουλιδου απο τις ανηφοριες. Ασε που αμα πιασει καμια μπορα βαρβατη και εισαι στα κατω μερη της περιοχης βλεπεις να σου ερχεται ο Νειλος απο πανω, αμα εχεις παπακι στο πλαι παρκαρισμενο θα το βρεις στην Αλεξανδρας απο το νερο. Επισης η γειτνιαση με τα Εξαρχεια εχει αφησει πολλα "μελανα" σημεια αστεια μερικες φορες διοτι βλεπεις πχ πολυκατοικια του κουτιου με διαμερισματαρες και η εισοδος της κωλος απο τα γκραφιτι των "αγωνιστων". και για το επιπεδο (λεμε τωρα) των κατοικων πολλη βρωμα στους δρομους. επισης οσοι μενουν στον περιφερειακο (οπου εχουν πρασινο για θεα) το πληρωνουν με την φασαρια του δρομου. ολα ειναι θεμα γουστου ΕΙΠΑΜΕToυλάχιστον εμείς που δε μένουμε κέντρο βρίσκουμε πιο εύκολα να παρκάρουμε.
Παρκάρισμα: Για μένα η χειρότερη περιοχή είναι ο Λυκαβηττός. Τι να τιν κάνω τη θέα και το άλσος, σε μια περιοχή όλο ανηφόρες, ελάχιστες πολυκατοικίες με πυλωτή ή υπόγειο parking, στενούς δρόμους. Μεγάλη απάτη αυτή η περιοχή για μένα.
Στην Δανια ειναι ολα φλατ οπως Ολλανδια Ουγγαρια κτλΔεν έχει ανηφόρες κατηφόρες νομίζω στη Δανια
Το πρόβλημα είναι, οτι, όταν σχεδιάστηκε το ρυμοτομικό μοντέλο για την Αθήνα (και τα τότε προάστια), και ενώ υπήρχαν οι επιστήμονες της εποχής που προσπαθούσαν να τονίσουν την ανάγκη να υπάρξει μέριμνα για τα αυτοκίνητα, που είχαν ήδη αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις Δυτικές μεγαλουπόλεις της εποχής, η εδώ αντιμετώπιση ήταν, σε απλά Ελληνικά, "ναι, σιγά. Δεν πρόκειται να γεμίσει η Αθήνα αυτοκίνητα". Το αποτέλεσμα ήταν δρόμοι που άνετα διαχειρίζονταν τις ανάγκες αλόγων, αμαξών και κάρων, αλλά με μηδενική μελλοντική μέριμνα για το αυτοκίνητο. Για να μην μιλήσω για τις υποδομές ηλεκτροδότησης, που απλά δεν υπήρχαν στο σχεδιασμό, ή αυτές της τηλεφωνίας. Το αποτέλεσμα, σήμερα, είναι να σκάβουν η μία ΔΕΚΟ πίσω απο την άλλη, σε μόνιμη βάση, και οι δρόμοι να μην αντέχουν τον όγκο οχημάτων, γιατί κανένας δεν περίμενε οτι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση στην Πατησίων θα ήταν ανεπαρκείς, ή τρείς στην Αλεξάνδρας θα μπούκωναν καθημερινά.Δεν θα το έλεγα απάτη, απλά όταν φτιάχτηκε αυτή η περιοχή δεν υπήρχαν (τόσα) αυτοκίνητα.
οτι ισχυει σε ελεγχομενη (δημοτικη) σταθμευση γυρω απο τα νοσοκομεια στην Αθηνα. Οταν ειχα ανθρωπο μου στον Λευκο Σταυρο ειχα παρατηρησει οτι περναγαν 4-5 φορες την ημερα της δημοτικης και κοβανε παπυρους αβερταΠολλοί προτιμούν στο εξωτερικό το κέντρο της πόλης, ή τουλάχιστον να φτάνουν με τα πόδια ως το μετρό, ακριβώς επειδή η χρήση αυτοκινήτου είναι πολύ πιο ακριβή από ότι εδώ.
Τα πρόστιμα για παράνομο παρκάρισμα είναι σε αστρονομικά ύψη. Ο δημοτικός υπάλληλος περιμένει πως και πως να κλείσει η ώρα ή το δίωρο του παρκόμετρου, για να κοτσάρει κλήση διακοσίων και τριακοσίων Ευρώ. Και θα ξαναπεράσει κιόλας αργότερα, για να βάλει την επόμενη, αν δεν έχει φύγει το αυτοκίνητο.
Όποιος θέλει να γίνουμε Ευρώπη, να τα ´χει αυτά υπόψη του...
:-)
Το πρόβλημα είναι, οτι, όταν σχεδιάστηκε το ρυμοτομικό μοντέλο για την Αθήνα (και τα τότε προάστια), και ενώ υπήρχαν οι επιστήμονες της εποχής που προσπαθούσαν να τονίσουν την ανάγκη να υπάρξει μέριμνα για τα αυτοκίνητα, που είχαν ήδη αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις Δυτικές μεγαλουπόλεις της εποχής, η εδώ αντιμετώπιση ήταν, σε απλά Ελληνικά, "ναι, σιγά. Δεν πρόκειται να γεμίσει η Αθήνα αυτοκίνητα". Το αποτέλεσμα ήταν δρόμοι που άνετα διαχειρίζονταν τις ανάγκες αλόγων, αμαξών και κάρων, αλλά με μηδενική μελλοντική μέριμνα για το αυτοκίνητο. Για να μην μιλήσω για τις υποδομές ηλεκτροδότησης, που απλά δεν υπήρχαν στο σχεδιασμό, ή αυτές της τηλεφωνίας. Το αποτέλεσμα, σήμερα, είναι να σκάβουν η μία ΔΕΚΟ πίσω απο την άλλη, σε μόνιμη βάση, και οι δρόμοι να μην αντέχουν τον όγκο οχημάτων, γιατί κανένας δεν περίμενε οτι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση στην Πατησίων θα ήταν ανεπαρκείς, ή τρείς στην Αλεξάνδρας θα μπούκωναν καθημερινά.
Είχες ακίνητο (κληρονομιά) σε περιοχή φιλέτο...Το 1999 πούλησα 7αρι διαμέρισμα που είχα από κληρονομιά και κατοικούσα στα περιξ του Αρχαιολογικού Μουσείου και αγόρασα μονοκατοικία στα απώτερα Βόρεια Προάστια. Δεν το μετάνοιωσα ποτέ. Όταν κατεβαινω στη περιοχή και βλέπω το χάλι με τα αραπομαγκρεμιανά κατακάθια να σουλατσάρουν άσκοπα και τα σκηνικά της παρακμής στην οποία έχει περιέλθει η περιοχή, μακαρίζω τη προνοητικότητά μου.